Přihlašovací jméno - E-mail
Heslo Zapomenuté heslo
Budete mít přehled o stavu své objednávky.
Za nasbírané body získáte slevy na další nákup.
O akcích a soutěžích se dozvíte jako první
Mnoho dalších výhod
1. Jak si vybrat správnou velikost šperků? Pokud si nevíte vybrat správnou velikost, v detailu produktu najdete "jak vybrat velikost", kde najdete všechny důležité informace. Při jakémkoli problému neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku, která Vám ochotně poradí.
2. Jak dlouho trvá doručení mé objednávky? Zboží, které má označení "skladem" expedujeme okamžitě do 24 hodin kurýrem. Zboží, které je na objednávku, budeme s každým zvlášť řešit.
3. Kolik stojí poštovné a balné? U nás za poštovné a balné neplatíte vůbec nic, náklady na dopravu ponese naše.
4. Jak mohu zaplatit? Přijímáme platby na dobírku, převodem na účet, platbu platební kartou. Snažíme se vyhovět všem.
5. Prsten nebo řetízek mi nesedí, mohu vrátit zakoupený šperk? Samozřejmě, stačí když vyplníte reklamační formulář, který najdete na naší stránce a vyplněný ho pošlete emailem na naši adresu info@nejzlato.cz . Na formuláři uveďte co chcete se zakoupeným zbožím udělat - vrátit, vyměnit nebo reklamovat. Následně Vás budeme telefonicky kontaktovat a kurýrem Vám zakoupený šperk vyměníme, samozřejmě bezplatně.
6. Co když nebudete mít všechno zboží z mé objednávky skladem? V zájmu co nejrychlejšího doručení nás můžete požádat o rozdělení objednávky, to znamená, že zboží skladem ihned expedujeme a zboží na externím skladu Vám dopošleme. Nebojte se poštovné znovu neplatíte, je ZDARMA.